FORENINGSPORTAL Foreninger Askvoll

Askvoll og Holmedal idrettslag

Idrett/ Friluftsliv

Norges Håndballforbund har verdiene: Innsatsvilje, Begeistring, Respekt og Fair play. Og nettopp Fair play har betydning for alle som deltar og følger håndballsporten.

Askvoll Røde Kors

Humanitære/ helselag

Røde Kors har som føremål å avdekkje, hindre og lindre naud. I Askvoll Røde Kors arbeider vi mot dette målet lokalt, gjennom beredskap og ved å gje eit tilbod om sosial kontakt og medmenneskeleg hjelp og støtte. Askvoll Røde Kors har eit solid styre og følgjer opp handlingsplanen.

Atløy Idrettslag

Idrett/ Friluftsliv

Atløy idrettslag er ein liten klubb med idrett for alle. Idrettslaget er også med i AHIL sitt inkluderingsfond, så alle kan søke om midlar og utstyr på vegne av andre "som trenger det" på AHIL sine sider. Vi fylgjer "Trygg på trening" prinsippet.

Loppeliten

Hobby

Brukte ting som søker ny heim. Loppeliten held til i Holmedal på en liten gård (Kvia) att ved fotballbanen Hilvang. All inntekt går til formål som jobber for barn og unge.

93680535 /

Vidar ungdomslag

Kultur

Vidar Ungdomslag eig og driv Værlandet ungdomshus. I ungdomshuset har vi ungdomsklubben "Taren", Bygdekino og barnetrim. Teater Vestland har framsyningar her med jamne mellomrom. Ungdomslaget arrangerar basarar, dansar og julebord. Ein kan leige ungdomshuset til ulike arrangement, som jubileum, bryllaup, konfirmasjonar og liknande.

2024 © Askvoll Foreinigsportal